söndag 14 april 2013

KILT & FRANKLIN ...

Att Jessica och jag umgås även utanför butiken är rätt så förvånansvärt då vi borde vilja ha lite egen tid utan varandra men gissar att när så inte är fallet så betyder detta bara att vi har lyckats med något som är rätt så påfrestande: att äga och driva en butik med alla de problemen som detta innefattar tillsammans med en väninna.

Vi har haft butiken tillsammans i snart två år och vi är nog mer vänner idag än vad vi någonsin har varit även om hon självklart ibland skulle nog långsamt vilja strypa mig ... Hahaha! Jag har allt mina stunder ... Något som jag vet går min lilla kollega lite på nerverna är när nya varor kommer till butiken för då sjunker jag i en värld där jag och de nyinkomna varorna är ett och samman.

Jag måste bara riva upp och koncentrera mig, jag hamnar i en liten bubbla där fokus inte kan flyttas till något annat =)

Idag är det söndag och inga nyinkomna varor för dagen så vi tog våra döttrar till cirkus då vi hade fått några biljetter.

Självklart visar vi här upp våra vårjackor då idag kunde man känna att vi hade några plusgrader ...

Jessica i den läckra jackan från Kilt (1899:-) och jag i den från Franklin Marschall (1995:-)
Ring 033-107595 eller maila info@gretaoanna.se för beställning.

Vi får se om morgondagen innehåller nya varor att packa upp =)



Imorgon bloggar jag här om veckans erbjudande så titta in här då också!
Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar