torsdag 28 mars 2013

HAVAIANAS TIME !!!

Trots laserbehandling som gör att jag är svullen i ansiktet och en liten operation så kan jag inte låta bli att gå till butiken denna kväll för att fixa och trixa lite. Det kliar i hela mig när jag inte får ställa i ordning, fota, blogga och lägga ut bilder på facebook så idag var jag i butiken mellan 19-21 och nu håller jag på med bilder och blog.

Då det var lite för mörkt för att fota kläder så nöjde jag mig med att fota de läckra Havaians som gör entré i butiken för första gången. 
Havaianas är original märket på flippisar som kommer direkt från Brasilien och de har skapat trender i hela världen. Det är helt enkelt Havaianas som ÄR flip flop!


Vi har självklart valt de modellerna som föll oss i smaken och då börjar jag med dessa coola svarta med dödskallar. Pris: 479:-




Dessa i Leo och pink är underbara och kostar 319:- !!!


Vi har även två flippisar i den exklusiva design Crystal både i Rosé/Gold & Black.
Pris: 1499:-



För barnen har vi köpt in dessa sötisar som finns från storlek 25/26 och kostar 229:-


Till alla oss kvinnor! Happy Havaianas days!


Det är nämligen så att:



Som vanligt kan ni maila:
info@gretaoanna.se 
eller ringa
033-107595 
för beställning.
Vi tar 50:- för porto avgift.

Imorgon mellan 9-12 kommer jag att befinna mig i butiken för att fixa lite bland nyheterna, fota, blogga och instagramma så vill du ringa för att beställa ser jag självklart till att svara i telefonen.

Nu önskar jag er en trevlig kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar