söndag 24 februari 2013

PEOPLE ...

Har ni haft en skön helg? Det sägs att vi skall få uppleva ca 10 plus grader i kommande vecka så nu börjar våren ... Äntligen! <3

Om jag inte hade haft en resa som väntar imorgon hade jag haft uppsittarnatt denna natt för Oscarsgalan i direkt sändning brukar höra till en av få traditioner jag har anammat ...
Att se alla kändisar fotas på röda mattan på The Kodak theatre är något som alla som älskar kläder inte borde missa så har ni sömn problem inatt vet ni vad ni kan göra =)

Nu tänkte jag dock visa er de första jeans shortsen som har anlänt och som är från italienska brand People. Visst är de ursnygga!!! Ooops, det var ingen fråga =)



De kostar 2498:- och du kan beställa dem genom att maila:
info@gretaoanna.se

Själv har jag använt jeansen från samma märke sedan de kom och jag älskar dem. Snygga slitningar, en skön modell och en ursnygg tvätt gör att de känns fräscha i sin modell och design.
Jeansen kostar 2898:- och linnet på bilden som också är från People kostar 1098:-


GODNATT 
på er <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar