tisdag 19 februari 2013

GOTT & BLANDAT =)

Idag var kylan tillbaka i vårt land ... Suck! 
Vi som vill ha fåglar som kvittrar och vårkänslor!!! =)
Det kanske lär dröja några veckor till men den som väntar på något gott ...

Tittade runt bland de tre fyra bloggarna jag följer och Carolina Gynning lägger numera ut bara kort tagna från en professionell fotograf vilket gör att de är riktiga vackra bilder som fyller hennes blogg.
I en av de senaste inläggen såg jag färgerna hennes tröja och är 99,9% säker att det är en Dondup tröja som hon har på sig.

Snart kommer vårens/sommarens Dondup kollektion till butiken så vi väntar och längtar.
Bilden är hämtad från Carolinas blogg:


Från Carolinas blogg kommer även den här bilden med Please byxan kamouflage som kommer i mars.
Snygga!


Mycket vi väntar på men mycket som har kommit.
Det känns som att jag har lagt ut en massa kort de senaste två dygnen och det är nog inte bara en känsla =)

Idag har jag skrivit ett inlägg om den här läckra klänningen från engelska märket Religion.
www.finest.se/michelacastellari

Klänningen kostar 949:- och är ursnygg i modellen.
Maila: info@gretaoanna.se för beställning...


Här Jessica i en av tröjorna från Pulz. En ljusgrå och en mörkare grå.
Pris: 499:-



Snygga Johanna Toftby har lagt ut en "dagens outfit" bild med de läckra skor från Frye hon har köpt hos oss. Vi har några par kvar ...
Här kan du läsa hennes blogg:

http://blogg.amelia.se/johanna-toftby/


Nu skall jag öppna fönstren i hemmet för min dotter har gjort med en väninna en "egen parfym" så gissa om det doftar starkt i lägenheten nu =)

Ha en trevlig kväll <3

1 kommentar:

  1. Vilken storlek har ni kvar på Frye kängorna och vilket pris?
    Skickar klockan idag så ni har den imorgon eller på tisdag...längtar tills den i vitt/guld kommer :)

    Kram Malin

    SvaraRadera