onsdag 26 december 2012

30% PÅ JACKOR & SKOR ...

Har ni haft en mysig Jul? Har ni ätit er mätta på all god Julmat? Bilden på en Julafton á la Disney har inte riktigt infunnit sig då den präglades kanske mer om lite stress, barn om tjurade lite och julklappar som inte blev så bra som ni hoppades? Tror att det är många som kände så men vad gör det i slutändan? Man får helt enkelt le åt att vi alltid vill ha perfekta traditioner med glada familjer, fina paket och mat som förbereder sig själv =)

Nu är dock Julen över och det är lite tråkigt att "Last Christmas" inte längre spelas i var och varannan butik medan kunder letar efter det som stod på de berömda listorna som de flesta får från barn, fruar och makar.
Ett år till nästa Jul och vi som har butik tänker redan på vad vi skall köpa in till nästa år då vi blir för varje år mer och mer medvetna om vad ni kunder söker ...

Idag den 26/12 har vi öppet 12-16. Många börjar sina stora REA dagar men vi väntar lite lite till då vi förstår att det är verkligen tråkigt att ge bort något som dagen efter finns på halva priset. 

Det vi dock gör i år är att vi drar hela 30% på alla skor (ASH & Frye) och på alla vinterjackorna från Marlino, ASH och Dondup.
Här kommer några exempel på vad du nu kan hitta till otroliga priser här hos oss men flera skor och jackor finns så klart i butiken ...

Från Frye, ord.pris: 2998:-, NU: 2098:-


Urcoola Ash destroyer, ord.pris: 3498:-, NU: 2448:-


Läckra stövletter från ASH i den snygga färgen cobalt. Ord.pris: 1998:-, NU: 1398:-


Urläcker jacka från ASH, ord.pris: 8998:-, NU: 6298:-


Från italienska lyxiga brand Dondup, pris: 7398:-, NU: 5178:-



Från Marlino en ursnygg pälskappa, ord. pris: 12998:-, NU: 9098:-


Självklart gäller ingen returrätt eller bytesrätt på de varor du köper med på REA.

Om du istället har fått pengar i Julklapp och vill köpa något som ej kommer på REAN så har vi fått in några söta nyheter från svenska märket Valerie och så har vi den läckra bomber jackan från Franklin Marshall som kommer att vara min favorit nu till våren.


Även fina Johanna Toftby fick en i Julklapp och hon ser rätt så glad ut över detta =)))
Bilden är hämtad från hennes underbara blogg:


Trevligt tycker vi också att hon hade på sig en av våra klänningar från Dry Lake. Pris: 499:-
Vi har tre kvar ifall du inte har fixat klänningen till Nyår =)


Vill du istället följa min privata blogg så hittar du mig här:
där jag blandar in självklart mycket kläder från butiken då det är det som gäller för min del =)
Vi köper trots allt in sådant som vi själva gillar <3

Nu önskar jag er en trevlig fortsättning. Här skall jag nu dammsuga och fixa till lite omkring mig i butiken innan jag öppnar upp för en ny dag <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar