tisdag 23 oktober 2012

GODBITAR ...

Att som människa visa lite attityd är inte alltid fel och att visa det med en skinn jacka eller en skön men tuff tröja från Religion kan bara förstärka en signal man vill sända, en sinnestämning ... =)

Denna snygga skinnjacka från italienska Please kostar 2889:-



Finns det något bättre än en långärmad tröja i skön kvalité nu när kylan biter lite?
Att den ändå inte gör avkall på fashion genom en cool print och en snygg model gör saken bara bättre.
Gillar att den är kortare där fram då jag gillar när detaljerna på jeansen/byxorna syns.

Jag är kär i min varg från det engelska rockiga märket Religion.
Pris: 949:-



Nu är det bara en vecka kvar innan serien "Småstadsdrottningarna" har premiär och tänk på att titeln har uppkommit för att det bor en drottning i varje kvinna och inte som en provokation för som jag brukar alltid säga, jag själv är inte ens drottning i mitt eget hem.
Tron skiftet uppkom redan då min dotter föddes =)
Hoppas att du förstår att titeln skall locka tittare och se kronan på ditt eget huvud istället =)

Kram <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar