fredag 7 september 2012

BLUSAR TILL HELGEN!

Vilken underbar fredag vi har haft!
Vi började med att förbränna kanske 200 kcal på gymmet för att en timma senare äta 2000 kcal till frukost då vi satte oss för lite morgonmöte på Café Viskan.
Fredagsfika på Vivåga och så behöver vi förbränna igen =)

Till helgen vill vi rekommendera bland annat ... Denna underbara blus från Plain Vanilla med plisserade och vida ärmar.
Pris: 850:-

Det vackra halsbandet som Jessica har på sig är från märket Cornelia.
En massa söta barlocker och plats till ett kärleksmeddelande från ditt/dina barn, din/dina käraste =)
Pris: 1198:-


Dagens leverans från Pulz är kärlek och priset likaså.
Pris: 399:-
Perfekt till denna helg så kom och prova den imorgon!
Vi har öppet 10-16 och vi har redan sålt några så få kvar i butiken ...



Blusen matchar inte men vi kändes oss "tvungna" att fota dem för att visa hur fina de är!
Byxorna jag har på mig är mina nya favoriter.
Märket är Cycle, modellen baggy och priset 1898:-



Nu önskar vi dig en fantastisk fredag med en massa mys <3
Jessica är hemma med familjen och förbereder för den klassiska fredagsmysen och jag avbokade en date för att vara själv med min Knut (min hund =)
Ibland är jag en ensam själ som bara älskar sitt eget sällskap mer än andras =)

Skall dock vara kvar i butiken och plocka lite.
Musiken är på och jag njuter ...

KRAM <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar