torsdag 26 juli 2012

AMBRE BABZOE

Igår fick vi leverans på det tredje nya märket som vi har tagit in till vår butik.
Att hitta nya brand är så spännande och det känns som att vinna på lotto när man hittar de plaggen som andas "vi känsla".
Leveransen kom som sagt igår medan jag var hos min väninna Sani för att blondera mig lite.
Jessica skickade ett mms på Nicole, min dotter när kläderna hade kommit för då vet hon hur rastlös jag blir och vill bara komma till butiken för att titta, känna, ställa i ordning osv.


Då Jessica och jag har knappast jobbat ihop på några veckor och då hon skall nu vara ledig i 9 dagar så blir det inte så många bilder på varandra förrän hon kommer tillbaka men idag hann jag ta ett kort  på henne och hon hittade favorit posen igen... =)

Märket heter Ambre Babzoe och våra fyra ögon hittade märket på Köpenhamns Fashion Week i augusti förra året. Vi ville hitta kläder för utekvällen och för den finare middagen men även snygga kläder med någon glittrig detalj som även kan användas till vardags.
We found everything in Ambre Babzoe ... 




Förutom linnet har vi även köpt in tre kjolar i samma glittrande material ...
Tog med mig en för att prova den och det var en wow känsla jag fick framför spegeln.
Så fin till ett enkelt linne ...
Pris: 2099:-


Imorgon kommer flera plagg från samma brand.
Nu är det dags att sova även här.

Buonanotte <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar