måndag 11 juni 2012

MONKEY GLASSES & NÅGRA ORD FRÅN ... MIG =)

Nytt i butiken är våra läckra danska monkey glasses i riktig trä.
Att en symbolisk summa går till att rädda orangutanger i regnskogen i Borneo gör  att det känns extra bra att göra detta köp.



Jessica & jag älskar dem och vi älskar den känslan av att våga vara lite annorlunda.
Hur ofta har man sett solglasögon i trä? =)



Vi vill även berätta att filmningen på mig Michela är nu klar så inga kameror kommer att finnas i butiken nu på ett tag =) Kanske en säsong 2? =)

Butiken, Jessica och andra vänner är med när jag är ... mig själv med allt vad det innebär =)
Sändningarna på denna serie kommer till hösten och ni lär nog märka vilken kanal den kommer att gå på när vi närmar oss datumet.
Självklart kommer ni då som nu att tycka en massa men en av fördelarna att bli äldre är insikten att alla kan inte tycka likadant som mig och att detta är ok.

En av mina största styrkor är nog att jag vill vara den jag är och bryr mig inte om elaka kommentarer.
Jag vet att vi lever i ett land där Jantelagen råder och jag vet att det är "jobbigt" för massan om någon vill sticka ut på ett eller annat sätt men ni får i så fall störas på detta.
Stäng i så fall av teven, livet är för kort för att reta sig på andra =)

Vi fortsätter att sälja vissa klänningar för 4000:- samtidigt som vi är glada för att stödja orangutanger i Borneo.
Vi har våra barn på en annons och vi lägger ut oss själva i olika outfit på facebook.
Vi vågar helt enkelt och vi gör det på vårt egna lilla personliga sätt för vi kan inte annat än vara de vi är ...

Avslutar med några tips som jag la ut på min fb sida igår kväll.
Älskar dem så du kanske blir också motiverad när du läser orden.


Några få timmar kvar innan vi skall ropa oss hesa inför Sverige matchen!
Forza SVEZIA!!!!



5 kommentarer:

  1. Keep Rockin tjejer!!

    SvaraRadera
  2. Gillar verkligen er!... Men håller inte riktigt
    med det sista. Ikväll är det Ukraine som gäller...för min del!;)

    SvaraRadera
  3. Och du hade rätt =)
    Har förmånen att hålla på Italien så jag ropar "Forza Italia" =)

    SvaraRadera