onsdag 2 maj 2012

SIGNORI E SIGNORE ... DONDUP!!!

Har ni njutit i värmen?
Själv åt jag årets första mjukglass vilket är stort =)

När jag skulle ta på mig idag kunde jag inte annat än att välja mina denim shorts från Dondup för även om jag inte gillar att visa mina nakna knä så inser jag också att jag är 40 =)
Dessa från Dondup är något längre vilket visar sig passa mig ...

De tillsammans med Ldr mokassinerna och den bruna blusen från Spira fick bli min sköna klädsel för denna underbara dag. Jess hade på sig den nya modellen från Please med sex knappar och hon var riktig läcker i dem.
Måste ta kort på henne imorgon för vissa byxor passar verkligen bättre än andra...


Dondup är ett märke som jag gillade vid första ögonkastet då den är så mycket Italien och då jag är född och uppvuxen där blir det så klart att man gillar vissa stilar mer än andra.
Ni som känner mig personligt vet att jag älskar orden:
Once upon a time 
Jag har tom. tatuerat orden på mig så för mig är det en röd tråd att Dondup plaggen har en liten "bok" med just orden "Once upon a time ..."


Är ni nyfikna om varför märket heter Dondup läs här:


De kläderna vi har i butiken idag från Dondup är:







I augusti/ september har vi satsat mycket på detta italienska märke då vi älskar det båda.
Jessica & jag åkte till Köpenhamn fram och tillbaka samma dag endast för att lägga en order på märket så det är ett bevis på vår beundran ... =)
Byxor, tröjor, toppar och jackor kommer att finnas med signaturen Dondup men hoppas att din kärlek till detta brand börjar redan nu för visst är allt något utöver det vanliga?

Imorgon kommer vi med en mysig tävling, där priset är något vi inte har haft tidigare.
Mycket spännande nästa vecka i butiken så titta in här och fb så att du inte missar något =)

Kram från oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar