fredag 11 maj 2012

EN FÖRKLARING

Vilken dag idag!
Vissa dagar innehåller något som inte hör till det brukliga och denna fredag har varit en sådan.

Ni som har varit inne i butiken eller som var på väg in såg att en inspelning var på gång.
Vi hoppas så klart att det inte avskräckte er att komma in då vi vill förtydliga att ingen blir filmad som inte vill bli filmad.
Inspelningen handlar om ett kommande reportage om Michela så ni behöver inte tänka på att ni hamnar i kameran, den söker helt enkelt henne =)

Imorgon kommer inga kameror att vara i butiken så ni får då gå runt helt fritt i butiken utan att behöva tänka på att någon inspelning pågår.

Vi ville bara förtydliga lite detta då vi förstår att många ställde sig lite frågande till kamerorna =)

Tävlingen som ser som vinst en outfit från butiken, en hårstyling från Salong Vivåga och en make up från  Studio Mist slutade kl. 18 ikväll.
Jessica som jobbar imorgon kommer att berätta vem som är vinnaren till denna fina tävling.

Idag kom även t-shirtarna och linnen från LA/italienska märket Happiness.
Har tagit med mig alla modellerna hem så snart klickar jag lite framför spegeln och bloggar ut några bilder.

Idag hade jag Michela på mig mina fina Dondup byxor. Denna modell kommer i denim till hösten från just Dondup då det är en av de märken vi har satsat mest på inför kommande säsong.
Skorna är från Ash och linnet från Mos Mosh


Lite senare lovar jag ... Happiness!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar