lördag 7 april 2012

THE ROYAL BUDDHA JACKET

För ett par veckor hoppade någon/några killar in i en av lastbilarna som levererar varor till oss butiker och tog med sig några kartonger. Två av dem var till oss och en av dem innehöll dessa fantastiska jackor som är nu återbeställda men av naturliga skäl kan vi inte få flera än de som finns på lager.

Fyra rosa och fyra blåa skall när som helst göra entré i butiken.
Hur snygga och efterlängtade som helst!!!

Bilden är tagen från Flodells Agenturs blog och just hos dem kan du läsa lite mer info om denna fantastiska Royal Buddha Jacket.
Flodell Agneturer är en av de leverantörer som vi köper några av de märken som vi hittar i vår butik.



Nu önskar vi dig en trevlig fortsättning på denna Påskhelg oavsett om du är ledig eller jobbar.

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej Michela!
    Jag måste bara skriva och tacka dig!
    Aldrig tidigare har jag mött någon med sådan servicemind! Ingen som bryr sig SÅ mycket om sina kunder som du!
    Jag fullkomligen ÄLSKAR mina/dina kängor från ASH!
    Jag har fått SÅ många komplimanger om dem - senast igår var det en tjej som ville byta sina snygga ljusa bikerkängor mot mina ASH - aldrig!! ALLA frågar var jag köpt dem och jag säger - i världens mysigaste butik med den absolut trevligaste personalen ni någonsin mött! Greta och Anna i Borås!
    Än en gång TACK för att jag fick köpa kängorna!
    Ni har nu en stamkund som planerar fler inköp och som berättar för ALLA att det är Greta och Anna som gäller!
    Ha en fortsatt härlig påsk!
    Kram Kicki

    SvaraRadera