lördag 3 december 2011

TIPS FRÅN ASH

Jessica & jag startade dagen med en inköpsresa till Göteborg där vi köpte in snygga kläder från två märken som vi inte tidigare har haft i vårt sortiment och som är av internationell karaktär.

Dessa kommer först i juni och vi har endast beställt några få pieces då man skall få lov som kund att få köpa kläder som sticker ut och där få finns i butiken.

Ett smakprov som jag personligen älskar som är signerad Cavalli ... Roberto Cavalli.


För att återgå till nuet åkte Jessica och jag hem till regniga Borås från regniga Göteborg med ett leende på läpparna för det vi tror kommer att bli så snyggt och läckert i butiken för att sedan förhoppningsvis göra våra kunder glada och nöjda.

Väl hemma åkte Jessica hem till sina barn medan jag gick ner till butiken där Linda hade idag öppnat.
De bullar som min dotter Nicole hade bakat hos sin farmor var framdukade och väntade på sugna kunder vilket inte dröjde länge. Från 13 tiden hade vi underbara kunder som behövde något nytt att ta på sig för kvällen och det var många läckra outfit som lämnade butiken idag.

Valet av skor är viktigt och en av mina favoriter är dessa läckra stövletter från Ash.
Jag använder dem till jeans samt klänningar då de förmedlar attityd samtidigt som jag känner mig kvinnlig och dressad.


Sneakers är något som de flesta av oss älskar att ha på oss till våra jeans.
Vi har modellen Virgin i en läcker brun färg.


Några som älskar dessa Virgin shoes från Ash är 


Anne Hathaway samt Hillary Duff ...


... samt Madonna, Rhianna och Carmen Electra...


Dessa är bara några av de namnen som älskar dessa läckra sneakers i skinn från Italien.
Kanske en Julklappstips? =)

Nu önskar vi dig en skön och rolig lördag kväll!
Imorgon är det Andra Advent och vi har självklart öppet 12 - 16.
En stor kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar