lördag 17 december 2011

PERFEKT MATCHING ...

Det har nog inte undgått någon som läser vår blog att vi är stolta över att sälja de uppmärksammade Toy Watch klockorna som har nu lanserats för första gången i Sverige.
Jag fick min klocka redan i somras och har haft den dag som natt sedan dess.

När jag gick förbi butiken Idé Guld som ligger på samma gata som oss brukar jag alltid stanna och titta i deras skyltfönster då jag liksom kläder uppskattar även vackra smyken.
När jag såg den nya kollektionen från Rebecka, ett italienskt märke från Florens, kunde jag inte annat än att sukta ... Det glittrade !!!


Vackra smycken som passar utmärkt till våra klockor och för att bevisa detta köpte jag en ring som jag dock skall få som Julklapp... Valde så klart den som passar till min egna klocka ...
Ringen av märket Rebecka som finns att köpa på Idé Guld kostar 1399:- och vår Toy Watch klocka 3799:-

Perfect matching =)


Imorgon Fjärde Advent har vi öppet 12-16 och det är Jessica & jag som öppnar samt stänger.
Välkomna till oss i centrum!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar