måndag 19 december 2011

KOMMANDE ANNONS

Vår nästa annons i Borås Tidning samt bilaga.


Klänningar
Klänningen jag har på mig till vänster är av svenska märket Valerie och finns även i en gammaldags vacker rosa färg. En klänning som måste provas då den är så fantastisk vacker!
Ett perfekt alternativ till Jul eller Nyår?
Skall själv fira Jul i den.
Pris: 2698:-



En enda klänning kvar i butiken av denna vackra från Valerie. Den som är kvar är i storlek 38.
Skynda på!


Jessica har valt till Nyår denna svarta klänning från Monrow. Två svarta och en beige kvar i butiken.
En favorit för många!
Pris: 749:-




Gillar du som mig mjuka toner och kan tänka dig någon klänning som inte är svart så är Ibiza klänning lite hippie chic och passade mig perfekt när jag själv skulle på fest.
Bruna strumpbyxor till den så är du klädd för kvällen.


För den som vågar ha på sig lite färg är denna läckra från Avoca ett fodral som väcker uppmärksamhet.


Mössor
Vi har läckra mössor som många tittar, provar samt tar kort på.
Allt från den stora pälsmössan på bilden för den som vågar sticka ut samt flera andra modeller  som känns och är lite mer diskreta.
Kom gärna in för att prova dem!


Vinterjackor
Vi har några få vinterjackor kvar från märket Moskow som många kända bloggerskor har själva valt denna vinter och likaså min vän och kollega Jessica.
Hon och de kunder som har köpt den älskar den och de säger att förutom snygg är den också otrolig varm vilket självklart är ett stort plus =)
Pris: 5899:-




Nu skall vi gå och öppna vår älskade butik!
Vi önskar dig en fantastisk tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar