lördag 24 december 2011

FRÅN BOLOGNA

Som ni kanske vet så befinner jag mig sedan sent igår kväll i Bologna, Italien där jag och min dotter Nicole skall tillbringa 3-4 dagar med min syster och hennes familj samt med min mamma som åkte hit redan förra veckan.

Idag gick min syster Melissa och jag lite på stan då vi skulle handla till kvällens Julmiddag samt köpa några små presenter.
Det är helt underbart att få strosa på Bolognas gator bland alla Juldekorationer och läckra märken.

Galleria Cavour är den mest exklusivaste här i Bologna och där finns bland många LV, Gucci, Tods, Dolce Gabbana, Miu Miu med flera ...

Det italienska märket Dondup som vi skall ta in till våren är välkänt här och deras jeans är något som de flesta italienare är helt sålda på...
Alltid extra roligt att höra hur märket går i sitt eget hemland.

Vi besökte även en helt fantastisk inredningsbutik som jag visar några bilder ifrån.
Jag blev kär i butiken och inredningen medan min syster försökte påtala att killen som jobbade där var också snygg... Han var det men jag var inne i inredningen och hann inte tänka mer ...

Se och njut:







Mer om resan från Italien på:

Vi hoppas du har njutit av det som hör Julen till ...
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar