måndag 28 november 2011

NÅGRA TIPS FRÅN BUTIKEN ...

Här nedan följer några kort på några snygga överdelar från norska märket Ti-Mo & Pulz.

Den här snygga koftan i en läcker silvergrå färg är perfekt att ha till ett linne eller top. Den finns även i beige och den delen som är närmast öppningen är i 100% siden.
Pris: 1698:-


En fantastisk klänning som faller snyggt. Enkel, elegant och hur snygg som helst ...
Pris: 898:-


Den här klänningen kom för bara några dagar sedan. Den är signerad Pulz och är perfekt till alla kommande små och stora fester.
Pris: 599:-


En av de varmaste koftorna är den här från norska märket Ti-Mo.
Knapparna är hjärtformade och hur söta som helst.
Koftan finns även i beige och den kan du se på Maria, på Boråsbloggarnas header sida.
Pris: 1598:-


Ett uppskattat linne som även kan användas som en kortare klänning är den här som även finns i en snygg gammaldagsrosa färg. Linnet är längre bak och kortare fram och avslutas med några söta volanger.
Pris: 1650:-


Vi har även förberett några tips på ge bort presenter, sådant som man kanske vill ge istället för en blomma eller som exempelvis present till fröknarna till ert barn.
Det säger vi då vi själva är utbildade lärare =)
Vi har förberett tips för 299:- samt 399:-, så kom gärna in och titta vad vi har hittat på =) men så har vi även söta tvålar i Julens dofter för 99:-


Nu skall jag viska en sak:
min väninna & kollega Jessica fyller 39 imorgon och hon lär alltid förbli yngre än mig, något jag dock förlåter henne då hon är helt underbar =)

Nu skall jag ta hand om min lilla men glöm inte att vara extra uppmärksam på bloggen och facebook på onsdag =)

Ciao!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar