måndag 21 november 2011

FANTASTISKT ERBJUDANDE PÅ FAB VÄSKORNA!!!

För att fira att Första Advent närmar sig vill vi göra detta med att ge våra kunder ett erbjudande på våra vackra skinnväskor från holländska märket Fab.
Vi sänker priset med hela 40% på ordinarie pris på alla väskorna från just Fab.






Ett perfekt tillfälle att ge bort en tidig Julklapp till dig själv eller kanske köpa en kommande present att lägga under Julgranen? Vi har dock några få så ... det är djungel regeln som gäller, dvs. först till kvarn =)

Vi välkomnar dig till butiken från 10 till 18 imorgon!
Välkommen!

5 kommentarer:

  1. Men nääää! Detta är inte rättvist! Ni får skänka en väska till mig, så jag får en. Varför ska jag missa ALLA bra erbjudanden hos er, bara för jag bor i fel stad och jobbar?!?!?

    SvaraRadera
  2. Tess,
    du kan skicka mig ditt nr på info@gretaoanna. se så sänder jag MMS på de som finns kvar ... =)
    Kram

    SvaraRadera