torsdag 27 oktober 2011

THINK PINK 2011

Nu är jag hemkommen från Think Pink 2011 som såg ca 150 kvinnor komma till vackra Sinnernas Hus för att tillsammans samla in pengar till forskningen mot bröstcancer samtidigt som vi bjöds på underhållning, modevisning, tal, lotteri och auktion.

Här intar Jessicas Ldr själva pink carpet efter en hektisk dag på jobbet så det var bara att skynda från butiken till denna underbara entré ...





En underbar stämning av engagemang lyste genom under kvällen men en sak gjorde mig lite ledsen.
Mycket auktionerades ut för otroligt billiga priser...
Det gjorde nästan ont att höra att kläder, smycken och inredning gick för under halva priset så nästa år skall jag allt se till att bjuda så att andra bjuder över mig.

Jessica bjöd på en skön och gossig Svea tröja och den fick hon med sig hem samt att hon vann på sina lotter.
Själv vann jag ingenting men fick med mig en trevlig goodie bag fylld med en massa smått och gott och en vacker ros som jag fick av vackra Moa på Jolina och just Jolina bjöd ikväll på en riktig professionell modevisning!

Alltid trevligt när något ordnas där en viktig tanke finns bakom så vi ser redan fram emot nästa års Think Pink.
Tack alla inblandade och framförallt tack alla som såg till att den här kvällen blev av genom att ställa upp med sin tid i kampen mot bröstcancer.

Tack!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar