måndag 24 oktober 2011

PLEASE BILDER IKVÄLL !!!

Igår kväll blev det inget bloggande då jag befann mig i grannstaden men ikväll skall vi allt fota varandra så att ni får se våra nya byxor från Please.
Hade på mig mina beiga redan igår kväll och älskar dem.
Inget konstigt alls då jag är en Please groupie =).
Kom ihåg att de släpper nästan en storlek så att du skall köpa dem i en storlek där du känner att "blodcirkulationen nästan stannar" =)))
Skämt åsido, de skall sitta riktigt tajta när du provar dem.
Tajta på benen men alltid skönt runt midjan.
Fråga oss gärna för vi har sålt många par och kan skryta med lite Please erfarenhet =)

Som sagt ikväll blir det uppdateringar med bilder ... 
Önskar dig en fantastisk dag.
Min började kl. 6 på morgonen för att fortsätta kl. 7 med en law fat latte och min sedvanliga solrosfralla från Café Orion.
That´s ... amore =)

Glöm ej att "gilla" oss på facebook =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar