måndag 3 oktober 2011

MORE NEWS !!! =)

Leveranserna tar inte slut och fortsätter dem behöver vi mer yta =)

En av många kartonger innehöll Mos Mosh bikers byxa. Sååå hot!
Jackan har vi också om ni har missat den, men några få är kvar ...

Bikers byxan kostar 1698:- och jackan 2498:-


Från bikers till romantisk ... Ewa i Walla kom med så många fina kläder !!!
En av dem tingade jag direkt, den skall pryda min garderob och den skall jag nog ta på mig på torsdag när vi skall ha vår första kundkväll.
Love Love Love


Förutom allt detta & så mycket mer har även de första underbara mössorna från HPI of Sweden kommit i en massa olika färger och färgkombinationer.
Pris för dessa är 798:- styck och de är helt fantastiska.


Tyvärr har vi ikväll inte hunnit med att ta en massa bilder på allt som har kommit in men imorgon lovar vi desto flera =)
Min väninna och kollega Jessica är så fantastisk snygg i sin nya moderna frisyr att bara den är värd att visa med en massa bilder.

Imorgon kommer inläggen att laddas med a lot of pics !!!!
Kram från oss vänner & kunder!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar