onsdag 12 oktober 2011

LAGOM TILL JUL ...

Sedan i somras har jag varit i kontakt med en person för att få möjligheten att sälja en viss "produkt" som har med tid att göra i vår butik.

Idag kom han för att visa de olika modellerna på något som är en "made in Italy" produkt och som har blivit en otrolig succé i USA.

Oprah har rankat den till en "must have" produkt och har självklart en eller flera själv.


Michelle & Obama har var sin liksom Zlatan & Helena. Mängder med celebrity älskar dem och även om jag själv inte är en celebrity så instämmer jag.
Jag älskar min ... 


Avslöjar inte allt för mycket då lite hemligheter får vi allt ha fram till allt är klart =)
Dessa kommer att finnas i slutet på november eller början på december... Lagom till Jul så när vi har lagt ordern lovar vi att vi kommer med närmare information så att du kan skriva på din önskelista 
 vad du skulle vilja ha =)

Nu blir det lite dammsugning här ... samtidigt som jag ser hur min arm blingar av något ... =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar