lördag 29 oktober 2011

SATURDAY !!!


Jessica öppnade och jag kom en stund senare. Vi fick hjälp med lite städning innan Nicole lämnade oss för tennis och lek med bästa väninnorna.


Jessica hade på sig den nya vackra pälsvästen från Pulz som kom häromdagen.
Pris: 1499:-


medan jag hade en av favoritblusarna från Spira.
Pris: 899:-


Då vi försöker prova det mesta så att vi vet viktiga saker som passform, längd, storlekar testade Jessica denna vackra svarta blusen från Uldahl med söta knappar på framsidan som dessvärre inte syns på bilden.
Pris: 999:-


Själv blev jag kär i den här blusen från Valerie.
Pris: 1698:-


Våra barn ville fortsätta att leka till varje pris trots att vi stängde kl. 16.
De hänvisade på orättvisan att Jessica och jag är tillsammans 10 timmar om dagen medan de sällan träffas... De var hårda i sina förhandlingar då det fanns inget utrymme alls för förhandling =)
Vi tror att deras blivande yrkesval blir försvarsadvokater eller politiker =)

Om 30 minuter får jag dock tillbaka min dotter och då lär hon nog vara nöjd med dagen som har tillbringats med bland annat lek med kompisarna...

Ikväll blir det myskläder, filtar, kuddar och premiär på "Så skall det låta".
Hoppas att du får en mysig lördag kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar