måndag 26 september 2011

PLEASE X 2 ... =)

Precis hemkommen från butiken. 10 stora kartonger har anlänt idag så vi har en massa nyhet i butiken nu!!!

Vi börjar med Please som idag kom i en snygg denim med hängslen och 6 knappar som pryder framsidan samt en liten grå mudd i slutet på benet.
Så sköna !!!

Pris: 1598:- & den lilla påsen innehåller faktiskt en påse =)
Vi älskar sådana detaljer!!!


Självklart var jag tvungen att ha ett par själv. Älskar dem!!!





Förutom hängslen jeansen fick vi de klassiska med 3 knappar och lite baggy, vår storsäljare på Greta & Anna. Idag anlände dessa i en oliv/brun färg som är så snygga !!!!

Pris: 1198:- och Jessica föll för färgen och för favoritmodellen...




Den snygga lilla jackan kom också idag.
Den kommer från danska märket Uldahl och kostar 1998:-
Uldahl har idag levererat 2 stora kartonger så kom ner och frossa bland alla snygga överdelar & klänningar!!!


Inom 3o minuter nytt inlägg med nya kort och märken ... =)

3 kommentarer:

  1. Hej!!!
    Kan man köpa ett par pleasejeans med hängslen direkt? Har de vanliga pleasejeansen med tre knappar i stl xs. Svara snabbt för jag vill jättegärna ha ett par!!! Mvh Gunilla.

    SvaraRadera
  2. Hängslen & de med tre knappar finns från XXS till L och allt du ser på bloggen och vår fb sida går att beställa... Inga som helst problem.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej!!!!
    Det var precis det svaret jag ville ha!!! Jag skulle vilja beställa ett par pleasejeans med hängsle i stl xs. Hur gör jag? Skickar ni mot postförskott eller? Mvh Gunilla. Hör av dig snarast!!!!!!

    SvaraRadera