lördag 13 augusti 2011

ETT UNDERBART BESÖK HOS OSS PÅ GRETA & ANNA

Så mysigt att komma in till sin butik efter att ha varit borta några dagar. 
Jag längtade verkligen till mitt andra hem även om jag Michela får vänta fram till måndag innan min nya kollega och väninna gör mig sällskap =)

Efter lunch var ni många som tittade in vilket gjorde att min dag var hur trevlig som helst.
Bland alla uppmärksammade jag en man i 60 års åldern som såg så trevlig ut och som jag kände igen utan att veta hur och varför.

Han började berömma butiken som den finaste han har sett och ställde några frågor.
Vi började konversera och jag kunde inte låta bli att säga att jag kände igen honom men visste inte varför.
Med mycket ödmjukhet hänvisade han till att han hade jobbat lite med fotboll och hade figurerat i samband med det på tv ibland.

Den mannen är Tommy Söderberg och nu när jag har googlat kan jag inte låta bli än att le för han är i verkligheten så underbar i sättet som jag trodde han var när man såg honom coacha landslaget.
Fick erkänna att jag inte är så "inne" i fotbollsvärlden något han själv säkert redan hade räknat ut av min fråga =)

Hans vackra och trevliga fru köpte ett par vita Please jeans och tillsammans lämnade de butiken med en kasse från Greta & Anna.
Vissa personer utstrålar värme och det gjorde han. Själv hade jag kunnat fortsätta samtala med honom i ytterligare en halvtimma och mer än det.

Ville bara delge om mitt möte med fotbollsvärldens av mig träffad mysigaste person.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar