fredag 19 augusti 2011

DEN RÖDA TRÅDEN

I mån & mycket gillar vi "den röda tråden", den som skall genomsyra ett koncept som en slags story telling.
Anledningen till namnet "Greta & Anna" är hyllningen till min & min fd kollegas mormödrar som just heter/hette Greta & Anna.

Jessica & jag har valt att behålla namnet då vi gillar tanken bakom den & vill spinna vidare på just den hyllningen till de äldre & det kommer vi att göra på diverse olika sätt & vi kommer självklart att berätta om detta här på bloggen.

Jag, Michela tog en bild på en av pelarna i butiken. Vi valde den pelaren som består av gamla vackra dörrar och just den här bilden kommer nu att ligga till bakgrund för mycket av vår material...
Den röda tråden ...


Snart skall jag ner till butiken & öppna för glöm ej att vi har idag öppet 10 - 16.
Idag mellan 12 - 16 skall Linda, Jessicas syster, jobba med mig för att lära sig & för att snart hjälpa oss med butiken.

Vi önskar dig en fantastisk lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar